Ram-Info Training – este un centru de formare profesională, acreditat MMPS, înființat in anul 1998 cu o experiență de peste 20 ani pe piața de formare profesională, care își desfășoară activitatea în București, într-un sediu dedicat formării profesionale .

Centrul Ram-Info a luat naștere în urmă cu 23 ani, după constientizarea că, exista o cerere foarte mare de achiziționare a calculatoarelor/computerelor și o nevoie la fel de mare – de inițiere în utilizarea lor…

În urma unor demersuri efectuate și al unui AVIZ  al Ministerul Educației , am demarat acțiunea în vederea atingerii obiectivului de bază, – – acela de a-i ajuta și pe cei doritori să își atinga obiectivele visate.

Am debutat cu cursul de inițiere – OPERATOR CALCULATOR și, dupa 4 ani de activitate- autorizați prin AVIZUL MEC, au fost necesare alte autorizări de la alte instituții, respectiv – MMPS, pe care le-am obținut și sub tutela cărora funcționam și în prezent.

După domeniul calculatoarelor,în urma solicitărilor primite, am extins activitatea  și în domeniul Secretariatului, astfel a apărut cursul de Asistent manager urmat de cel de Agent/ Broker Imobiliar, odată cu apariția și dezvoltarea acestui domeniu.

Din anul 2008, odată cu achiziționarea noului sediu – în plină criză econimică, printr-un concurs de împrejurări, am pătruns în domeniile spiritualității și dezvoltării personale prin oameni frumoși și deosebiți cu care lucrăm și relaționăm și în prezent.

Cu ajutorul lor – am patruns în cadrul acestor domenii noi și de interes,aparînd astfel noi idei de dezvoltare și cursurile: Consilier pentru dezvoltare personală,  COACH- Specialist în activitatea de coaching, Astrolog, Astrologie relatională, Astrologie medicală, Prognozele numerologice, Astrologie chineza-FengShui, Astrologie pentru afaceri,  CONSILIEREA prin arte combinate, Consilierea prin artă,  Comunicarea eficientă, Asertivitatea, etc.

In urma unei experiențe de sănătate, am pătruns și in domeniul sănătății și astfel,  am dezvoltat cursurile de masaj: Terapia prin presopunctură, Tehnicile orientale de masaj terapeutic, Masajul pe scaun iar, in viitorul apropiat vor apărea și altele…

Conform- OG nr 32 din 26 martie 2020 – privind modificarea si completarea unor acte normative conform Hotararilor Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta precum si instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei prin Decretul Presedintelui nr.195/ 2020 privind instituirea starii de urgenta, -incepand cu data de 16 martie si pana la finalizarea Starii de urgenta- am fost nevoiti sa suspendam  partial  si sa ne reorganizam activitatea -in formatul online(OG nr 32) pentru partea teoretica a cursurilor iar, in urma acestei directive, am dezvoltat si autorizat cursul: COMPETENTE DIGITALE de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere”– care, in prezent face parte din portofoliul nostru de: cursuri de formare profesionala  organizate.

Activităţile de dezvoltare personală, formare profesională, consiliere, orientare și sănătate, reprezintă priorităţi ale societatii noastre prin care cautam și ne dorim sa reușim – să oferim servicii utile și folositoare celor care ne contactează și aleg să își atingă obiectivele cu ajutorul nostru și al echipei noastre de colegi și colaboratori.

Fiecare curs organizat – reprezintă pentru noi un eveniment important pe care îl tratăm cu o mare responsabilitate si,  căruia îi acordam atenție deosebită.

Cursurile noastre, sunt actualizate in timp real, iar structura de prezentare și livrare are la bază un concept original, bazat pe aplicații practice și consultanță personalizată iar trainerii noștri au o vastă experiență în domeniile de formare și sunt recunoscuți la nivel național.

Experiența, profesionalismul, flexibilitatea și dinamismul asigură excelenta serviciilor integrate de training, consiliere profesională și orientare pe piața muncii.

Deoarece creativitatea este unul din atuurile noastre, cautam provocarile profesionale, identificam nevoile de dezvoltare și realizam cursuri profesionale și deosebite prin conținut, structură și organizare pentru atragerea și fidelizarea clienților și partenerilor noștri.

Ce ne recomandă:

Experiența acumulată în cei peste 23 ani și stabilitatea intr-o piață competitivă în care am inițiat, format, perfecționat câteva zeci de mii de cursanți, in peste 20 cursuri acreditate şi un numar de peste 200 companii/ institutii multumite de serviciile noastre.

Experiența și expertiza trainerilor noștri in domeniile lor de formare, care sunt autorizaţi si asigură prin documentare permanentă, accesul la cele mai noi informații și soluții din aria lor de expertiză.

Aprecierile reflectate in formularele de feedback, numarul mare de cursanti care aleg societatea noastra în urma recomandărilor primite de la absolvenții cursurilor noaste, precum si faptul că, de foarte multe ori, vechii absolvenți se reântorc pentru a participa și la alte cursuri, sunt factorii care ne motivează să ne menținem și dezvoltam profesionalismul.

Cursurile autorizate pe care le oferim au ca obiective principale:

  • consilierea și îndrumarea către autocunoaștere, evaluarea realistă a abilităților native și a oportunităților de viață.
  • gestionarea eficientă a resurselor personale și a informațiilor in concordanță cu obiectivele personale și realitățile pieței existente.
  • instruirea în tehnici active de alegere corectă  de cautare a unui loc de muncă
  • informarea completă referitoare la drepturile proprii și obligațiile față de societate.
  • adoptarea principiilor eficiente de viată și relaționare în societate
  • construirea unui fundament care sa conducă la posibilitatea începerii unei activități pe cont propriu, generatoare de profit, performanță și premisele unei vieți împlinite
  • Punem la dispoziție o gamă variată de resurse de dezvoltare personală și formare profesională:
  • Traininguri de formare profesională/perfecționare în București sau în grupuri organizate la mare și la munte
  • Evenimente de dezvoltare personală
  • Cursuri și workshopuri de dezvoltare personală
  • Tabere de dezvoltare personală

Toate cursurile noastre sunt concepute si susținute conform standardelor ocupaționale, într-o manieră unică și originală, de către specialiștii noștrii în domeniu, sunt interactive și aplicate și au o componeta practică de pană la 70 % din durata totală a formării.

Intreaga noastra activitate se adresează tuturor celor care doresc să își schimbe viata, să își regaseasca entuziasmul și bucuria – tineri la inceput de drum, adulți sau varstnici – fiecare etapă a vieții și fiecare treaptă urcată, pot deveni un nou început !

”În fiecare om există un potențial extraordinar. Ai încredere în puterea ta!  Învață să-ți spui la nesfârșit:  “Totul depinde doar de mine!” ……Andre Gide

Vă așteptăm cu  mult drag,

Mihaela Mihăiescu – fondator și administrator RAM-INFO TRAINING

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.