Așa cum am promis solicitanților și absolvenților noștrii, am inițiat, creat și implementat S.O pentru ocupația SECRETARĂ- care este similară și va ține locul ocupației ASISTENT MANAGER, care, din păcate, cf.noilor directive europene, a fost arhivată și nu mai există în Nomenclatorul COR al Ocupațiilor din România.
CURS calificare SECRETARĂ – Cod COR 412001- 1080 ore- 5 module
Secretarii – îndeplinesc o varietate de sarcini administrative pentru a ajuta la buna funcționare a unei organizații: Răspund apelurilor telefonice, redactează și trimit mesaje prin e-mail, preiau mesaje gestionează agende de lucru, organizează întâlniri, îndosariază documente, organizează și asistă la organizarea de întâlniri și gestionează baze de date.
- utilizează calculatoare pentru transcrierea corespondenţei şi a altor documente.
- verifică documentele elaborate de alte categorii de personal.
- administrează corespondenţa emisă şi primită.
- întocmesc agenda întâlnirilor de lucru şi a şedinţelor şi efectuează diferite alte sarcini administrative
Activități specifice ocupației:
- Pregătește, organizează, întreține spațiul de lucru, mijloacele și echipamentele specifice
- Cunoaște și aplică prevederile legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi în domeniul situaţiilor de urgenţă
- Cunoaște și aplică normele de protecție a mediului
- Aplică prevederile legale referitoare la protecția datelor cu caracter personal, asigurând confidențialitatea datelor pe care le gestionează
- Aplică prevederile legale referitoare la evidenţa, gestionarea şi arhivarea documentelor
- Preia si direcționează apelurile telefonice.
- Preia, înregistrează, transmite corespondenta electronică la compartimentele implicate
- Urmăreşte primirea notelor şi a documentelor solicitate de către manager de la servicii/subordonați.
- Asigură transmiterea documentelor primite de la manager către servicii/subordonați.
- Procesează instrucțiuni și diseminează comunicări interne.
- Stabilește contacte interne și externe, utilizând diferite canale de comunicare
- Asigură protocolul pentru interviurile și audiențele cu clienți/parteneri de afaceri, promovând o bună imagine a organizației printr-o atitudine adecvată
- Răspunde de activităţile de protocol la deplasările oficiale.
- Planifică întâlnirile interne și externe ale organizației
- Organizează întâlnirile de lucru Convoacă participanții la ședințele companiei /instituției
- Menţine relaţia cu partenerii şi clienţii organizației.
- Redactează corespondența de afaceri necesară activității zilnice.
- Participă la reuniuni/întâlniri de lucru și redactează minutele/rapoartele
- Întocmește rapoarte de lucru, elaborează documente și rapoarte cerute de manager
- Arhivează electronic corespondența primită din partea partenerilor, clientilor, angajaților
- Asigură managementul datelor privind persoanele de contact externe.
- Actualizează baza de date/ documente.
- Coordonează evenimentele de protocol și acțiunile de promovare din cadrul organizației
- Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea organizației
- Rezolvă și alte dispoziții primite de la superiorul ierarhic, în limitele respectării prevederilor legale
- Respectă confidențialitatea informațiilor și datelor la care are acces în activitatea curentă
- Respectă procedurile interne ale organizației
- Asigură permanenta dezvoltare și îmbunătățire a propriilor competențe
Competențe obținute în urma cursului:
– Utilizarea echipamentelor și aplicațiilor digitale pentru planificarea și organizarea activității.
– Aplicarea prevederilor legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi reglementările în domeniul situaţiilor de urgenţă. – Aplicarea normelor de protecție a mediului
– Utilizarea instrumentelor digitale pentru crearea de conținut.
– Dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor proprii.
– Dezvoltarea relațiilor de colaborare și lucru în echipă
– Gestionarea relaţiei cu partenerii şi clienţii organizației
– Aplicarea tehnicilor de comunicare interpersonale și instituționale
– Cunoașterea și aplicarea prevederilor legale referitoare la evidenţa, gestionarea şi arhivarea documentelor.
– Gestionarea și actualizarea bazei de date.
– Procesarea informațiilor și diseminarea comunicărilor interne și externe
– Cunoașterea și aplicarea prevederile legale privind protecția datelor cu caracter personal.
– Cunoașterea și utilizarea mijloacelor digitale de informare și documentare.
– Cunoașterea și utilizarea conceptelor și limbajului de specialitate specific domeniului organizației.
– Planificarea și organizarea evenimentelor de protocol și promovare.
– Planificarea și administrarea agendelor zilnice de lucru.
– Înregistrarea corespondenței și asigurarea fluxului documentelor.
– Gestionarea și diseminarea documentelor legislative actualizate
– Organizarea participărilor oficiale la evenimente cu caracter profesional
– Planificarea și organizarea interviurilor și audiențelor .
– Planificarea, pregătirea și organizarea reuniunilor de lucru.
– Elaborarea și tehnoredactarea corespondenței și a materialelor specifice.
– Respectarea confidențialității informațiilor și datelor
Condiții minime de acces la program, raportate la nivelul de studii:
- Învățământ liceal, fără diplomă de bacalaureat
Durata totală :1080 ORE din care: 360 ore de teorie + 720 ore de practică
– practica se realizează în mediul real de lucru existent la locurile de muncă ale cursanților pe baza convenției de practică încheiată între furnizorul de formare profesională, angajator și cursant)
– 5 MODULE= 5 CURSURI de INIȚIERE care pot fi finalizate cu examinare și certificare
- Modul 1 –SECRETARIAT ADMINISTRATIV – 195 ore(65 ore teorie+130 ore practică)
- Modul 2- MANAGEMENT ADMINISTRATIV – 240 ore(80 ore teorie+160 ore practică)
- Modul 3- COMUNICAREA EFICIENTĂ ÎN CADRUL ORGANIZAȚIEI – 255 ore(85 ore teorie+170 ore practică)
- Modul 4 –CORESPONDENȚA DE AFACERI – 225 ore(75 ore teorie+150 ore practică)
- Modul 5- MANAGEMENTUL RELAȚIILOR PROFESIONALE- 165 ore(55 ore teorie+110 ore practică)
- După parcurgerea tuturor modulelor, se poate obține Certificarea de CALIFICARE în ocupația SECRETARĂ
TAXA CURS:(1080 ore): 1900 euro sau 400 euro/modul
Perioadă curs: în curs de acreditare, grupe în formare pentru perioada: august- septembrie 2024
Pentru inscriere: vă așteptăm la sediul nostru din: Str. Sos.Colentina, nr.2A, Ap.80. sector 2, Bucuresti (Bucur Obor)de luni – vineri de la 10.00 -16.00 sau puteți trimite actele necesare la dosar (ci, cert naștere, certificat căsătorie, diploma de studii) scanate – prin e-mail office@raminfo.ro sau raminfotraining@gmail.com.
- după efectuarea plății se va trimite OP-ul scanat prin email.
- costul cursului poate fi dedus din impozitul pe profit/venit conf. art. 34 din OG 129/2000.