Tehnici de vanzare

– curs practic-

 

Obiective:

  • familiarizarea cu notiunile de baza si intelegerea procesului de vanzare
  • formarea abilitatilor referitoare la prezentare si tehnici de vanzare

 

Agenda curs:

Partea 1.Notiuni de baza

  • Definitia si structura vanzarii
  • Reguli de baza in vanzari
  • Competentele personalului de vanzari
  • Construirea profilului de client
  • Etapele vanzarii (pregatirea ofertei, identificarea potentialilor clienti, introducerea, abordarea, prezentarea, depasirea obiectiilor, incheierea vanzarii, analiza procesului de vanzare, serviciul post-vanzare)
  • Studii de caz, joc de rol, exercitii practice

 

Partea 2.Tehnici de vanzare

  • Tehnici de prezentare (aspect fizic, limbaj, prezentare produs, elevator speech, etc)
  • Tehnici de castigarea increderii clientului
  • Tehnici de raportare la concurenta
  • Tehnica intrebarilor
  • Tehnici dedepasire a obiectiilor
  • Strategii de incheiere a vanzarii
  • Metoda SPIN
  • Metoda AIDA
  • Metoda CAB
  • Studii de caz, joc de rol, exercitii practice

 

Trainer: LilianaCehan

  • absolventa MBA – certificat de University of Otawa, HEC Montreal si ASE Bucuresti,
  • trainer si consilier pentru dezvoltare personala, acreditat ANC, cu o experienta de:
  • peste 10 ani in corporate business, in functia de National Sales Manager
  • 3500 de ore in formarea si consilierea resurselor umane,  autor concepte inovative in formare si consiliere
  • 9 ani in cercetarea stiintifica, autor a numeroase articole stiintifice si lucrari de specialitate, doctor in inginerie
  • fondator ONG, antreprenor cu formare continua incepand din anul 2006 in domeniul psihologiei, al dezvoltarii personale, NLP, coaching, consiliere, analiza tranzactionala, psihanaliza, epigenetica, neurostiinta, psihogenealogie, modelarea personalitatii prin arta, stimularea creativitatii si inovatiei, team building
  • Personalitate tonica, pozitiva, cu o mare disponibilitate sufleteasca, are un impact pozitiv asupra celor cu care interactioneaza, influentandu-i in mod benefic.
  • Diversitatea domeniilor parcurse si calea de la simplu angajat la pozitia de top management in cadrul companiilor internationalei-au relevat de-a lungul timpului, aspectele care stau la baza unei vieti profesionale de succes!
  • Aceste aspecte constituie nota de originalitate si de valoare pe care o adauga in permanenta, la  toate trainingurile sale, care se bazeaza preponderent pe aplicatii practice, pe invatarea experentiala!