Ram-Info -centru de training, consiliere, formare profesionala, calificare şi orientare profesionala acreditat ANC şi Ministerul Muncii, infiintat in anul 1996 si are  o experienţă de peste 20 ani pe piaţa de profil, – îşi desfăşoară activitatea în Bucureşti, în sediul propriu, dedicat formării profesionale si este condus si administrat inca de atunci de mine- Mihaela Mihaiescu

Centrul Ram-Info a luat nastere in urma 23 ani, in urma unei pierderi esentiale- pierderea parintilor si a unei promisiuni facute lor.

Nevoia de a – mi onora promisiunea si cu ajutorul Bunului DUMNEZEU, caruia i-am solicitat ajutorul in acele momente grele, am fost ghidata sa scormonesc piata la momentul respectiv si sa caut nisele existente…Era perioada in care au aparut calculatoarele/computerele in viata noastra si a tuturor si eu chiar am fost trimisa de tata sa ma specializez in utilizarea lor..iar dupa ” plecarea” lui, am constientizat, cu ajutorul Bunului DUMNEZEU ca exista o cerere foarte mare de achizitionare a acestora si o nevoie la fel de mare- de initiere in utilizarea lor.

O perioada mi-am canalizat atentia in aceasta directie si,usor-usor, pas cu pas am inceput sa construiesc afacerea de astazi….

Mi am dat seama ca, pentru a putea sa desfasor o astfel de activitate, trebuie sa obtin un aviz in acest sens si am pornit in aceasta directie spre Ministerul Educatiei unde in urma unei audiente solicitate, am ajuns in biroul unui domn extrem de dragut si intelegator care m a ascultat cu foarte multa atentie si rabdare, mi a comunicat ca este extrem de incantat de idee si m-a invatat cum sa construiesc un dosar/un mic proiectel prin care sa expun ideea si intreaga activitate asa cum i am descris-o, si mi-am propus eu sa o derulez in vederea obtinerii unui aviz favorabil in aceasta directie.

Imi amintesc perfect totul, ca am plecat acasa, in sfarsit, fericita ca sunt sanse sa-mi pot pune in practicavisul”si m-am reintors dupa cateva zile cu proiectelul meu- redactat si indosariat, pe care l -am depus in vederea autorizarii accestei activitati.

In scut timp, am fost autorizata si am demarat actiunea in vederea atingerii obiectivului de baza, acela de a -i ajuta si pe altii sa isi atinga obiectivele visate….

Recunosc ca activitatea principala a fost cea de comunicare, am contactat telefonic si prin scrisori, o serie de institutii din toata tara , carora le-am oferit serviciile noastre de initiere in utilizarea calculatoarelor care zaceau prin birourile lor- nefolosite si tratate ca niste obiecte arta si, spre bucuria noastra, ideea a fost acceptata si primita cu bucurie de catre cei contactati iar, in scurt timp aveam grupite formate din angajatii institutiilor si rudele acestora in diverse localitati din toata tara.

Dupa concretizarea contractelor cu institutiile respective, am trecut la etapa urmatoare si anume cea de achizitionare a logisticii necesare derularii si indeplinirii contractelor asumate,In scurt timp, ne-am marit echipa cu oameni frumosi si deosebiti care credeau si au contribuit la realizarea visului nostru, care, in scurt timp a devenit si al lor…

Dupa 4 ani de ativitate sub umbrela acelui aviz MEC, lucrurile s-au schimbat si au fost necesare alte autorizari de la alte institutii, respectiv- ANC şi Ministerul Muncii,pe care le am obtinut si sub umbrela carora functionam si in prezent.

Dupa domeniul calculatoarelor, ne-am extins si in domeniul Secretariatului computerizat si astfel a aparut cursul de Asistent manager urmat de cel de AGENT/ BROKER IMOBILIAR, odata cu aparitia si dezvoltarea acestui domeniu.

Din anul 2008, odata cu achizitionarea noului sediu- in plina criza, in care realizam activitatea si in prezent, printr-un concurs de imprejurari, am intrat in domeniile spiritualitatii si ale dezvoltarii personale prin oamenii frumosi si deosebiti cu care lucram si relationam.Datorita si cu ajutorul lor -am patruns in cadrul acestor domenii si astfel, au aparut noi idei de dezvoltare si cursurile:Consilier pentru dezvoltare personala si COACH- Specialist in activitatea de coaching, Astrolog, CONSILIEREA prin arte combinate, Consilierea prin arta, Comunicarea eficienta, Asertivitatea, ARHIVAREA, etc.

Anul 2018-mi -a marcat existenta printr o problema de sanatate/atentionare din partea Bunului Dumnezeu”– imi place mie sa o numesc,am suferit un AVC ischemic chiar in locul unde imi desfasor cu mult drag activitatea – din cauza stresului si al multiplelor probleme pe care, singura mi le-am creat….

A urmat o perioada grea de recuperare in urma acestuia si a sechelelor sale, pe care am trecut-o cu ajutorul medicilor, familiei, prietenilor si al puterii mele interioare si al dorintei de a nu deveni o povara pentru nimeni ….

In urma acestei experiente, am patruns in domeniul sanatatii si asa-s-au nascut cursurile de masaj:-Terapia prin presopunctura, Tehnicile orientale de masaj terapeutic, Masajul pe scaun si simt si stiu ca in viitor vor aparea si altele gen:ANTRENOR PERSONAL, INSTRUCTOR AEROBIC- FITNESS,NUTRITIE, Stil de viata sanatos etc

Activităţile de dezvoltare personala, formare profesională,consiliere, orientare, sanatate si sport, reprezintă priorităţi ale companiei noastre prin care cautam si speram ca reusim sa oferim servicii utile si folositoare celor care ne contacteaza si aleg sa isi atinga obiectivele cu ajutorul nostru si al echipei noastre de colegi si colaboratori .

Fiecare curs organizat – reprezintă pentru noi un eveniment important pe care îl tratăm cu o mare responsabilitate şi căruia îi acordăm atenţie deosebită.

Cursurile noastre sunt actualizate în timp real, iar structura de prezentare şi livrare are la bază un concept original, bazat pe aplicaţii practice şi consultanţă personalizată iar trainerii noştri au o vastă experienţă în domeniile de formare şi sunt recunoscuţi la nivel naţional.

Experienţa, profesionalismul, flexibilitatea şi dinamismul asigură excelenţa serviciilor integrate de training, consiliere profesională şi orientare pe piaţa muncii.

Deoarece creativitatea este unul din atuurile noastre, căutam provocările profesionale, identificăm nevoile de dezvoltare şi realizăm cursuri profesionale şi deosebite prin conţinut, structură şi organizare pentru atragerea şi fidelizarea clienţilor şi partenerilor noştri.

Ce ne recomandă:

Experienţa acumulată în cei peste 20 ani şi stabilitatea într-o piaţă competitivă în care am iniţiat, format, perfecţionat câteva zeci de mii de cursanti, în peste 20 cursuri acreditate de Autoritatea Natională de Calificari şi un numar de peste 200 companii mulţumite de serviciile noastre.

Experienţa şi expertiza trainerilor noştri în domeniile lor de formare – sunt autorizaţi ANC şi asigură prin documentare permanentă, accesul la cele mai noi informaţii şi soluţii din aria lor de expertiză.

Aprecierile reflectate în formularele de feedback, numărul mare de cursanti care aleg societatea noastră în urma recomandărilor primite de la absolvenţii cursurilor noaste, precum şi faptul că, de foarte multe ori, vechii absolvenţi se reîntorc pentru a participa şi la alte cursuri, sunt factorii care ne motivează să ne menţinem şi dezvoltăm profesionalismul.

Cursurile autorizate ANC, pe care le oferim au ca obiective principale:

  • consilierea și îndrumarea către autocunoaştere, evaluarea realistă a abilităţilor native și a oportunităţilor de viață
  • gestionarea eficientă a resurselor personale și a informațiilor în concordanţă cu obiectivele personale și realitățile pieței
  • instruirea în tehnici active de alegere corectă și căutare a unui loc de muncă
  • informarea completă referitoare la drepturile proprii și obligaţiile faţă de societate
  • adoptarea principiilor eficiente de viaţă și relaționare în societate
  • construirea unui fundament care să conducă la posibilitatea începerii unei activități pe cont propriu, generatoare de profit, performanţă și premisele unei vieți implinite
  • Punem la dispozițe o gamă variată de resurse de dezvoltare personală şi formare profesională:
  • Traininguri de formare profesională/perfecţionare în Bucureşti sau în grupuri organizate la mare şi la munte
  • Evenimente de dezvoltare personală
  • Cursuri și workshopuri de dezvoltare personală
  • Tabere de dezvoltare personală

Toate cursurile noastre sunt concepute și susținute conform standardelor ocupaționale, într-o manieră unică și originală, de către specialiștii noștri în domeniu, sunt interactive și aplicate și au o componeța practică de pană la 70 % din durata totală a formarii.

Intreaga noastra activitate se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi schimbe viata, sa isi regaseasca entuziasmul si bucuria – tineri la inceput de drum, adulti sau varstnici – fiecare etapa a vietii si fiecare treapta urcata, pot deveni un nou inceput !

”În fiecare om există un potențial extraordinar. Ai încredere în puterea ta!  Învață să-ți spui la nesfârșit:  

“Totul depinde doar de mine!”                Andre Gide

 

Vă așteptăm cu drag,

Mihaela Mihăiescu – fondator și administrator RAM-INFO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.