Ram-Info – centru de training, consiliere, formare profesionala, calificare si orientare profesionala acreditat Ministerul Muncii, infiintat in anul 1996 cu o experienta de peste 20 ani pe piata de profil, – isi desfasoara activitatea in Bucuresti, in sediul propriu, dedicat formarii profesionale si este condus si administrat inca de atunci de mine – Mihaela Mihaiescu

Centrul Ram-Info a luat nastere in urma cu 23 ani, in urma unei pierderi esentiale – pierderea parintilor si a unei promisiuni facute lor.

Nevoia de a-mi onora promisiunea si cu ajutorul Bunului DUMNEZEU, caruia i-am solicitat ajutorul in acele momente grele, am fost ghidata sa scormonesc piata la momentul respectiv si sa caut nisele existente. Era perioada in care au aparut calculatoarele/computerele in viata noastra si a tuturor si eu chiar am fost trimisa de tata sa ma specializez in utilizarea lor, iar dupa „plecarea” lui, am constientizat, cu ajutorul Bunului DUMNEZEU ca exista o cerere foarte mare de achizitionare a acestora si o nevoie la fel de mare – de initiere in utilizarea lor.

O perioada mi-am canalizat atentia in aceasta directie si, usor-usor, pas cu pas am inceput sa construiesc afacerea de astazi.

Mi-am dat seama ca, pentru a putea sa desfasor o astfel de activitate, trebuie sa obtin un aviz in acest sens si am pornit in aceasta directie spre Ministerul Educatiei unde in urma unei audiente solicitate, am ajuns in biroul unui domn extrem de dragut si intelegator care m-a ascultat cu foarte multa atentie si rabdare, mi-a comunicat ca este extrem de incantat de idee si m-a invatat cum sa construiesc un dosar/un mic proiectel prin care sa expun ideea si intreaga activitate asa cum i-am descris-o, si mi-am propus eu sa o derulez in vederea obtinerii unui aviz favorabil in aceasta directie.

Imi amintesc perfect totul, ca am plecat acasa, in sfarsit, fericita ca sunt sanse sa-mi pot pune in practicavisul” si m-am reintors dupa cateva zile cu proiectelul meu – redactat si indosariat, pe care l-am depus in vederea autorizarii accestei activitati.

In scut timp, am fost autorizata si am demarat actiunea in vederea atingerii obiectivului de baza, acela de a-i ajuta si pe altii sa isi atinga obiectivele visate.

Recunosc ca activitatea principala a fost cea de comunicare, am contactat telefonic si prin scrisori, o serie de institutii din toata tara, carora le-am oferit serviciile noastre de initiere in utilizarea calculatoarelor care zaceau prin birourile lor – nefolosite si tratate ca niste obiecte de arta si, spre bucuria noastra, ideea a fost acceptata si primita cu bucurie de catre cei contactati iar, in scurt timp aveam grupite formate din angajatii institutiilor si rudele acestora in diverse localitati din toata tara.

Dupa concretizarea contractelor cu institutiile respective, am trecut la etapa urmatoare si anume cea de achizitionare a logisticii necesare derularii si indeplinirii contractelor asumate. In scurt timp, ne-am marit echipa cu oameni frumosi si deosebiti care credeau si au contribuit la realizarea visului nostru, care, in scurt timp a devenit si al lor.

Dupa 4 ani de ativitate sub umbrela acelui aviz MEC, lucrurile s-au schimbat si au fost necesare alte autorizari de la alte institutii, respectiv – Ministerul Muncii, pe care le am obtinut si sub umbrela carora functionam si in prezent.

Dupa domeniul calculatoarelor, ne-am extins si in domeniul Secretariatului computerizat si astfel a aparut cursul de Asistent manager urmat de cel de AGENT/ BROKER IMOBILIAR, odata cu aparitia si dezvoltarea acestui domeniu.

Din anul 2008, odata cu achizitionarea noului sediu – in plina criza, in care realizam activitatea si in prezent, printr-un concurs de imprejurari, am intrat in domeniile spiritualitatii si ale dezvoltarii personale prin oamenii frumosi si deosebiti cu care lucram si relationam. Datorita si cu ajutorul lor – am patruns in cadrul acestor domenii si astfel, au aparut noi idei de dezvoltare si cursurile: Consilier pentru dezvoltare personala si COACH- Specialist in activitatea de coaching, Astrolog, CONSILIEREA prin arte combinate, Consilierea prin arta, Comunicarea eficienta, Asertivitatea, ARHIVAREA, etc.

Anul 2018 – mi-a marcat existenta printr-o problema de sanatateatentionare din partea Bunului Dumnezeu” – imi place mie sa o numesc, am suferit un AVC ischemic chiar in locul unde imi desfasor cu mult drag activitatea – din cauza stresului si al multiplelor probleme pe care, singura mi le-am creat.

A urmat o perioada grea de recuperare in urma acestuia si a sechelelor sale, pe care am trecut-o cu ajutorul medicilor, familiei, prietenilor si al puterii mele interioare si al dorintei de a nu deveni o povara pentru nimeni.

In urma acestei experiente, am patruns in domeniul sanatatii si asa – s-au nascut cursurile de masaj: Terapia prin presopunctura, Tehnicile orientale de masaj terapeutic, Masajul pe scaun si simt si stiu ca in viitor vor aparea si altele gen: ANTRENOR PERSONAL, INSTRUCTOR AEROBIC- FITNESS, NUTRITIE, Stil de viata sanatos etc

Activităţile de dezvoltare personala, formare profesională, consiliere, orientare, sanatate si sport, reprezintă priorităţi ale companiei noastre prin care cautam si speram ca reusim sa oferim servicii utile si folositoare celor care ne contacteaza si aleg sa isi atinga obiectivele cu ajutorul nostru si al echipei noastre de colegi si colaboratori.

Fiecare curs organizat – reprezintă pentru noi un eveniment important pe care îl tratăm cu o mare responsabilitate si caruia ii acordam atentie deosebita.

Cursurile noastre sunt actualizate in timp real, iar structura de prezentare si livrare are la baza un concept original, bazat pe aplicatii practice si consultanta personalizata iar trainerii nostri au o vasta experienta în domeniile de formare si sunt recunoscuti la nivel national.

Experienta, profesionalismul, flexibilitatea si dinamismul asigura excelenta serviciilor integrate de training, consiliere profesionala si orientare pe piata muncii.

Deoarece creativitatea este unul din atuurile noastre, cautam provocarile profesionale, identificam nevoile de dezvoltare si realizam cursuri profesionale si deosebite prin continut, structura si organizare pentru atragerea si fidelizarea clientilor si partenerilor nostri.

Ce ne recomanda:

Experienta acumulata in cei peste 20 ani si stabilitatea intr-o piata competitiva in care am initiat, format, perfectionat cateva zeci de mii de cursanti, in peste 20 cursuri acreditate şi un numar de peste 200 companii multumite de serviciile noastre.

Experienta si expertiza trainerilor nostri in domeniile lor de formare – sunt autorizaţi si asigura prin documentare permanenta, accesul la cele mai noi informatii si solutii din aria lor de expertiza.

Aprecierile reflectate in formularele de feedback, numarul mare de cursanti care aleg societatea noastra in urma recomandarilor primite de la absolventii cursurilor noaste, precum si faptul ca, de foarte multe ori, vechii absolventi se reintorc pentru a participa si la alte cursuri, sunt factorii care ne motiveaza sa ne mentinem si dezvoltam profesionalismul.

Cursurile autorizate pe care le oferim au ca obiective principale:

  • consilierea si indrumarea catre autocunoastere, evaluarea realista a abilitatilor native si a oportunitatilor de viata
  • gestionarea eficienta a resurselor personale si a informatiilor in concordanta cu obiectivele personale si realitatile pietei
  • instruirea in tehnici active de alegere corecta si cautare a unui loc de munca
  • informarea completa referitoare la drepturile proprii si obligatiile fata de societate
  • adoptarea principiilor eficiente de viata si relationare in societate
  • construirea unui fundament care sa conduca la posibilitatea inceperii unei activitati pe cont propriu, generatoare de profit, performanta si premisele unei vieti implinite
  • Punem la dispozite o gama variata de resurse de dezvoltare personala si formare profesionala:
  • Traininguri de formare profesionala/perfectionare in Bucuresti sau in grupuri organizate la mare si la munte
  • Evenimente de dezvoltare personala
  • Cursuri si workshopuri de dezvoltare personala
  • Tabere de dezvoltare personala

Toate cursurile noastre sunt concepute si sustinute conform standardelor ocupationale, intr-o maniera unica si originala, de catre specialistii nostri in domeniu, sunt interactive si aplicate si au o componeta practica de pană la 70 % din durata totala a formarii.

Intreaga noastra activitate se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi schimbe viata, sa isi regaseasca entuziasmul si bucuria – tineri la inceput de drum, adulti sau varstnici – fiecare etapa a vietii si fiecare treapta urcata, pot deveni un nou inceput !

”În fiecare om există un potențial extraordinar. Ai încredere în puterea ta!  Învață să-ți spui la nesfârșit:  

“Totul depinde doar de mine!”                Andre Gide

 

Vă așteptăm cu drag,

Mihaela Mihăiescu – fondator și administrator RAM-INFO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.