Curs online ASISTENT MANAGER- autorizat MMPS

“Construieste-ti propriile tale visuri sau altcineva te va angaja ca sa le construiesti pe ale sale.” – Farrah Gray

Asistent managerul este acea persoană din cadrul unei organizaţii care oferă suport administrativ  persoanelor cu funcţii de conducere din respectiva organizaţie (persoanelor din management). Fişa postului pentru asistent manager se aseamănă foarte mult cu fişa unui post de secretariat. Persoanele cu funcţii pot fi managerii, CEO, directorii, şefii de departamente, etc. funcţie de organigrama organizaţiei respective.

Aceasta formare autorizata, se adreseaza atat persoanelor care intentioneaza sa aplice pentru un post de asistent al directorului general sau al unui director de departament in cadrul unei firme, cat si celor care se afla deja intr-o astfel de functie si simt nevoia imbogatirii si sistematizarii notiunilor cu care se opereaza in aceasta profesie atragatoare si tot mai solicitata pe piata fortei de munca din Romania.

Cursul se adresează persoanelor interesate să acumuleze competenţe generale şi specifice  pentru exercitatrea ocupației, precum și  însușirea instrumentelor și tehnicilor necesare desfășurării activității de Asistent manager

Cursul ONLINE –  este organizat sub forma a 4 module (teorie și exerciții practice) desfasurate pe parcursul a 5-6 zile + practică individuală asistată + proiect și prezentare în Power Point.

  • Modulul 1 – Secretariat /corespondență PC
  • Modulul 2 – Comunicare managerială eficientă/Comportamentul asertiv/Motivarea echipei/Tipare de comportament
  • Modulul 3 – Managementul timpului/managementul stressului
  • Modulul 4 – Managementul documentelor – Arhivarea

Cursul cuprinde elementele esentiale ce caracterizeaza activitatea unui asistent manager, dezvoltă în principal, abilitățile de organizare și comunicare și se referă la:

  • cunoștințe de bază PC pentru corespondența internă și de afaceri
  • realizarea de rapoarte de activitate și prezentări în Power Point
  • comunicare organizatională –internă și externă
  • tehnici de comunicare eficientă
  • dezvoltarea abilităților de comunicare verbală, non-verbală, paraverbală
  • managementul stressului și al conflictului
  • motivarea echipei
  • prioritizarea activităților și organizarea agendei de lucru
  • metode de gestionare a informațiilor și a documentelor/arhivarea conform legilor în vigoare

CONDITIE de participare: minim învățământul liceal (12 clase) – diploma de bacalaureat

Se eliberează DIPLOMA ACREDITATA MMPS cu urmatoarele competențe:

  • administrarea documentației
  • adoptarea deciziilor
  • analiza informațiilor semnificative
  • comunicarea interpersonală a asistentului de manager
  • coordonarea contactelor de afaceri
  • coordonarea perfecționării forței de muncă
  • corespondența cu partenerii de afaceri
  • gestionarea informațiilor profesionale
  • gestionarea informațiilor
  • optimizarea forței de muncă
  • promovarea inițiativelor
  • raportarea activității asistentului de manager
  • stabilirea strategiei

Acte necesare la inscriere:

  • copie BI/CI
  • copie certificat de nastere
  • copie diploma de studii
  • copie certificat de casatorie (pentru doamne daca este cazul)

Atribuţiile generale pentru o persoană care ocupă postul de asistent manager pot fi următoarele:

  • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi  persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
  • se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere;
  • se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă)  persoanei cu funcţie de conducere şi redactează  răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru);
  • stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil;
  • se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
  • întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
  • organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe;
  • concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
  • poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
  • primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne;
  • pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.

Asistentul Manager se ocupa in principal cu coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine, optimizarea fortei de munca din subordine, promovarea initiativelor personalului din subordine, coordonarea perfectionarii fortei de munca din subordine, precum si cu raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere.

Asistent managerul ocupa o functie reprezentativa in cadrul companiei, fiind colaborator apropiat al directorului si chiar suplinitor al acestuia, motiv pentru care pregatirea sa trebuie sa fie complexa, sa vizeze cunostinte variate de management, marketing, comunicare, protocol, contabilitate, informatica, legislatie, psihologie.

Tematica cursului surprinde in detaliu elementele esențiale ce caracterizeaza aceste domenii, care au aplicabilitate directa in activitatea unui asistent manager si dezvolta abilitatile de conducere, organizare, control, comunicare.

Ocupatia este superioara celei de Secretara. Responsabilitatea unui asistent manager depaseste cu mult atribuțiile pe care le aveau in trecut secretarii de birou, care nu faceau altceva decat sa pregatească rapoartele, corespondenta si procesele-verbale ori alte documente de specialitate.

 Un asistent al unui director are responsabilitati multiple si poate chiar promova pe o functie de conducere, trecerea fiind facilitata de competentele si pregatirea sa.

Conform studiilor de specialitate, locul unui asistent manager se regaseste la nivelul structurilor ierarhice superioare ale companiei, ca prim-subaltern si în acelaşi timp colaborator apropiat al directorului general sau de departament. 

 Asistentul managerului este cel care poate da dispozitii, fiind delegat in acest sens de catre director, acest fapt implicand o mare responsabilitate in cadrul organizatiei.

 Abilitatile pe care le dobandeste un asistent manager prin pregatire si studiu sunt cele DE CONDUCERE (este o persoana proactiva, cu pregatire de lider si capacitate de decizie, care observa eficienta echipei si conditiile optime de functionare ale acesteia, avand in vedere totodata modalitatile de stimulare) si DE COMUNICARE (implica un nivel profesional al discutiilor purtate cu publicul intern si extern al organizatiei si stimularea muncii in echipa).

 Secretariatul a devenit unul dintre cele mai importante locuri de munca an societatea contemporana iar secretara a capatat functii si roluri multiple si complexe comparativ cu deceniile anterioare.

Scopul Cursului:  este acela de a forma o secretara moderna, interfata reala intre seful institutiei si personalul angajat sau persoane din afara institutiei.

Dupa cum se poate observa, in activitatea de secretariat si in aceea a secretarelor (asistent manager) predomina procesele informationale si decizionale, informatia oferind suportul pentru decizia manageriala, iar comunicarea de informatii si de decizii ocupand o pondere importanta intr-o organizatie. 

Comunicarea Manageriala este foarte important in munca viitorului Asistent Manager iar in urma lui participantii vor fi in masura sa puna in practica competentele obtinute si sa raspunda la intrebarea: Ce este comunicarea?

Comunicarea provine din latinescul communis(ceea ce inseamna comun), communicatio (adica a transmite altcuiva / altora). Cand comunicam dorim sa avem ceva in comun cu celalalt, vrem sa-i impartasim o informație, o idee, un sentiment, o parere.

Comunicarea este definita ca schimb de informatii, fiind o necesitate de baza a vietii. Comunicarea se defineste ca fiind un transfer de informatii de la un emitent (expeditor) la un receptor (primitor) in conditiile intelegerii corecte de catre receptor a continutului mesajului.

IMPORTANT !!!

Absolventii unor cursuri echivalente de pregatire sau cei care au cunostintele aferente acumulate pe cont propriu, se pot inscrie pentru preevaluare, evaluare pe parcurs, evaluare si examinare finala, beneficiind de consultanta si materiale de curs.

Certificatele se elibereaza in conformitate cu OG 129/2000 republicata, în baza autorizatiei emise de MMPS

Va asteptam cu drag!

    Nume (obligatoriu)

    E-mail(obligatoriu)

    Telefon (obligatoriu)

    Subiect

    Mesaj

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.