Ram-Info Training – este un centru de formare profesionala, acreditat MMPS, infiintat in anul 1998 cu o experienta de peste 20 ani pe piata de profil, care isi desfasoara activitatea in Bucuresti, intr-un sediu dedicat formarii profesionale .

Centrul Ram-Info a luat nastere in urma cu 23 ani, in urma constientizarii ca, exista o cerere foarte mare de achizitionare a calculatoarelor/computerelor si o nevoie la fel de mare – de initiere in utilizarea lor…

In urma unor demersuri efectuate si al unui AVIZ  al Ministerul Educatiei , am demarat actiunea in vederea atingerii obiectivului de baza, acela de a-i ajuta si pe altii sa isi atinga obiectivele visate.

Activitatea principala a fost cea de comunicare, -am contactat telefonic si prin scrisori, o serie de institutii din toata tara, carora le-am oferit serviciile noastre de initiere in utilizarea calculatoarelor care zaceau prin birourile lor – nefolosite si tratate ca niste obiecte de arta si, spre bucuria noastra, ideea a fost acceptata si primita cu bucurie de catre cei contactati iar, in scurt timp aveam grupite formate din angajatii institutiilor si rudele acestora in diverse localitati din toata tara.

Dupa concretizarea contractelor cu institutiile respective, am trecut la etapa urmatoare si anume cea de achizitionare a logisticii necesare derularii si indeplinirii contractelor asumate. In scurt timp, ne-am marit echipa cu oameni frumosi si deosebiti care credeau in activitatea noastra  si au contribuit la realizarea visului nostru, care, in scurt timp a devenit si al lor.

Dupa 4 ani de ativitate- autorizati prin  acel AVIZ MEC, lucrurile s-au schimbat si au fost necesare alte autorizari de la alte institutii, respectiv – MMPS, pe care le-am obtinut si sub tutela carora functionam si in prezent.

Dupa domeniul calculatoarelor, ne-am extins si in domeniul Secretariatului computerizat si astfel a aparut cursul de Asistent manager urmat de cel de Agent/ Broker Imobiliar, odata cu aparitia si dezvoltarea acestui domeniu.

Din anul 2008, odata cu achizitionarea noului sediu – in plina criza, printr-un concurs de imprejurari, am intrat in domeniile spiritualitatii si dezvoltarii personale prin oamenii frumosi si deosebiti cu care lucram si relationam si in prezent.. Cu ajutorul lor – am patruns in cadrul acestor domenii si astfel, au aparut noi idei de dezvoltare si cursurile: Consilier pentru dezvoltare personala,  COACH- Specialist in activitatea de coaching, Astrolog, Astrologie relationala, Astrologie medicala, Astrologie karmica,Prognolele numerologice, Astrologie chineza-FengShui, Astrologie pentru afaceri,  CONSILIEREA prin arte combinate, Consilierea prin arta, Comunicarea eficienta, Asertivitatea, etc.

In urma unei experiente de sanatate, am patruns in domeniul sanatatii si asa  am dezvoltat cursurile de masaj: Terapia prin presopunctura, Tehnicile orientale de masaj terapeutic, Masajul pe scaun iar, in viitorul apropiat vor aparea si altele gen: ANTRENOR PERSONAL, NUTRITIE, STIL DE VIATA SANATOS,  etc

Conform- OG nr 32 din 26 martie 2020 – privind modificarea si completarea unor acte normative conform Hotararilor Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta precum si instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei prin Decretul Presedintelui nr.195/ 2020 privind instituirea starii de urgenta, -incepand cu data de 16 martie si pana la finalizarea Starii de urgenta- am fost nevoiti sa suspendam  partial  si sa ne reorganizam activitatea -in formatul online(OG nr 32) pentru partea teoretica a cursurilor iar, in urma acestei experiente, am dezvoltat si autorizat cursul: COMPETENTE DIGITALE de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere”– care, in prezent face parte din portofoliul nostru de: cursuri de formare profesionala  orgnizate.

Activităţile de dezvoltare personala, formare profesională, consiliere, orientare si sanatate, reprezintă priorităţi ale companiei noastre prin care cautam si speram ca reusim sa oferim servicii utile si folositoare celor care ne contacteaza si aleg sa isi atinga obiectivele cu ajutorul nostru si al echipei noastre de colegi si colaboratori.

Fiecare curs organizat – reprezintă pentru noi un eveniment important pe care îl tratăm cu o mare responsabilitate si,  caruia ii acordam atentie deosebita.

Cursurile noastre, sunt actualizate in timp real, iar structura de prezentare si livrare are la baza un concept original, bazat pe aplicatii practice si consultanta personalizata iar trainerii nostri au o vasta experienta în domeniile de formare si sunt recunoscuti la nivel national.

Experienta, profesionalismul, flexibilitatea si dinamismul asigura excelenta serviciilor integrate de training, consiliere profesionala si orientare pe piata muncii.

Deoarece creativitatea este unul din atuurile noastre, cautam provocarile profesionale, identificam nevoile de dezvoltare si realizam cursuri profesionale si deosebite prin continut, structura si organizare pentru atragerea si fidelizarea clientilor si partenerilor nostri.

Ce ne recomanda:

Experienta acumulata in cei peste 20 ani si stabilitatea intr-o piata competitiva in care am initiat, format, perfectionat cateva zeci de mii de cursanti, in peste 20 cursuri acreditate şi un numar de peste 200 companii/ institutii multumite de serviciile noastre.

Experienta si expertiza trainerilor nostri in domeniile lor de formare, care sunt autorizaţi si asigura prin documentare permanenta, accesul la cele mai noi informatii si solutii din aria lor de expertiza.

Aprecierile reflectate in formularele de feedback, numarul mare de cursanti care aleg societatea noastra in urma recomandarilor primite de la absolventii cursurilor noaste, precum si faptul ca, de foarte multe ori, vechii absolventi se reintorc pentru a participa si la alte cursuri, sunt factorii care ne motiveaza sa ne mentinem si dezvoltam profesionalismul.

Cursurile autorizate pe care le oferim au ca obiective principale:

  • consilierea si indrumarea catre autocunoastere, evaluarea realista a abilitatilor native si a oportunitatilor de viata
  • gestionarea eficienta a resurselor personale si a informatiilor in concordanta cu obiectivele personale si realitatile pietei existente.
  • instruirea in tehnici active de alegere corecta si cautare a unui loc de munca
  • informarea completa referitoare la drepturile proprii si obligatiile fata de societate
  • adoptarea principiilor eficiente de viata si relationare in societate
  • construirea unui fundament care sa conduca la posibilitatea inceperii unei activitati pe cont propriu, generatoare de profit, performanta si premisele unei vieti implinite
  • Punem la dispozite o gama variata de resurse de dezvoltare personala si formare profesionala:
  • Traininguri de formare profesionala/perfectionare in Bucuresti sau in grupuri organizate la mare si la munte
  • Evenimente de dezvoltare personala
  • Cursuri si workshopuri de dezvoltare personala
  • Tabere de dezvoltare personala

Toate cursurile noastre sunt concepute si sustinute conform standardelor ocupationale, intr-o maniera unica si originala, de catre specialistii nostrii in domeniu, sunt interactive si aplicate si au o componeta practica de pană la 70 % din durata totala a formarii.

Intreaga noastra activitate se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi schimbe viata, sa isi regaseasca entuziasmul si bucuria – tineri la inceput de drum, adulti sau varstnici – fiecare etapa a vietii si fiecare treapta urcata, pot deveni un nou inceput !

”În fiecare om există un potențial extraordinar. Ai încredere în puterea ta!  Învață să-ți spui la nesfârșit:  “Totul depinde doar de mine!”                Andre Gide

 

Vă așteptăm cu  mult drag,

Mihaela Mihăiescu – fondator și administrator RAM-INFO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.