CURSURILE DE PERFECTIONARE / SPECIALIZARE OFERITE DE NOI SUNT URMATOARELE :

  • ”CURS ANALIST RESURSE UMANE”  această  formare autorizată în domeniul dezvoltarii personale, este ideală  pentru persoanele care activează în domeniul RESURSELOR UMANE  sau din departamentele administrative, care lucrează direct cu problemele legate de relațiile de muncă, acumulând astfel abilitațile necesare domeniului din care face parte.Acest curs te ajută să ințelegi sistemul și cadrul de funcționare al unei companii, să-i cunoști costurile și procesele de productie, organigrama, regulamentul de ordine interioară, fișa postului, sistemul de evaluare. Vei ințelege că investiția în oameni începe cu procesul de recrutare, selecție, inductie, dezvoltare și se termină cu procesul de promovare și evaluare.…..curs ANALIST RESURSE UMANE
  • “CURS ASISTENT MANAGER” – această  formare autorizată are ca obiectiv perfecționarea activității secretarelor (asistent manager) și ale secretariatului. Acest curs se adresează atăt persoanelor care intenționează să aplice pentru un post de asistent al directorului general sau al unui director de departament în cadrul unei firme, cât și celor care se afla deja intr-o astfel de funcție și simt nevoia imbogățirii și sistematizării noțiunilor cu care se operează în această profesie atragătoare și tot mai solicitată pe piața forței de munca din România....Curs ASISTENT MANAGER
  • ”CURS ©SECRETARIAT COMPUTERIZAT” – Această formare autorizată  este foarte solicitată pe piața actuală a forței de muncă, și reprezintă un job care nu va îmbătrîni niciodată și care se va dezvolta permanent.  Cursul de Secretariat computerizat se adresează tuturor persoanelor care vor să îmbrățișeze această meserie sau celor care doresc să își perfecționeze cunoștințele necesare pentru un astfel de post. …….curs SECRETARIAT COMPUTERIZAT
  • ”CURS ©COMUNICARE MANAGERIALĂ” (*NOU) – Comunicarea este un proces psihic complex, realizat între două sau mai multe persoane (sau cu sine însuși) unde are loc un schimb de informație, de emoții, sentimente, atitudini, interese cu scop de relaționale sau influență. Nevoia de a comunica, de a transmite sau afla de la semenii noştri idei, informaţii, sentimente este o trăsătură fundamentală a omului, devenind o necesitate vitală. Un rol important în procesul de comunicare îl deţin căile, mijloacele prin care acesta se realizează. Importanţa tehnicilor de informare şi comunicare  în procesul de învăţare este evidentă sub aspect formator pentru manageri,  profesori, medici, consilieri, asistenți, secretare, etc. Participand la cursul de Comunicare managerială, vei aprofunda  aceste tehnici  și îți vei dezvolta considerabil abilitățile de comunicare…..curs COMUNICARE MANAGERIALĂ   
  • “CURS AGENT IMOBILIAR / BROKER IMOBILIAR – această  formare autorizată  garantează învățarea cunoștințelor necesare pentru a putea practica profesia de Agent imobiliar / Broker imobiliar, cât și cerințele pe care agențiile imobiliare trebuie să le respecte în activitatea lor. În cadrul acestui curs se va urmari asimilarea de informații din domeniul construcțiilor, comercial și fiscal, pentru ca viitorii agenți atestati să cunoască legislatia referitoare la tranzacțiile imobiliare și alte aspecte legate de felul în care funcționează piața imobiliară....curs BROKER IMOBILIAR 
  • “CURS COMUNICARE ÎN LIMBA ENGLEZĂ“această  formare autorizată se adresează persoanelor care doresc să învețe limba engleză în mod corect, precum și celor care doresc să-și perfecționeze cunoștințele de limba engleza. Acest curs este structurat în așa fel încât să acopere necesarul de cunoștințe, indiferent dacă dorești să inveți engleza pentru uz general sau profesional și urmarește dezvoltarea celor cinci competențe fundamentale (ințelegerea limbii engleze vorbite, exprimarea orală, înțelegerea limbii engleze scrise, redactarea corectă a unui text scris în engleză, interacțiunea în conversație) în scopul folosirii limbii engleze în situații reale.…..curs  Engleză
  • “CURS OPERATOR CALCULATOR ELECTRONIC ȘI REȚELE“  – această formare autorizată pornește cu  cunoștințe de bază, care privesc componentele calculatorului și comenzile din sistemul de operare Windows,  apoi se axează pe competențele de a (tehno)redacta un document (Microsoft Word), de a realiza calcule complexe (Microsoft Excel), de a face prezentari business (Microsoft Power Point), de a naviga pe internet și de a comunica prin intermediul poștei electronice (e-mail, Messenger, Skype).…..curs OPERATOR CALCULATOR

Persoanele active profesional acorda o mare importanta cursurilor de specializare / perfectionare /calificare, deoarece considera ca acestea au un impact vizibil asupra evolutiei carierei.

Alegerea unui curs de formare / calificare profesionala reprezinta un proces complex, iar cei care opteaza pentru un astfel mod de pregatire, se informeaza si  aleg furnizarii acreditati / autorizati de Ministerul Muncii si ANC  pentru cursurile care ii intereseaza.

Ram-Info va ofera urmatoarele cursuri de specializare autorizate:

   CURSURILE DE SPECIALIZARE OFERITE DE NOI SUNT URMATOARELE :

  •     CURS ASTROLOG – această nouă formare autorizată în domeniul dezvoltării personale, te învață să comunici cu astrele și te ajută să-ți completezi cunoștințele legate de tine și de rolul tău pe această planetă, să ințelegi și aprofundezi acest limbaj simbolic legat de viața ta interioară și cea exterioară și multe informații utile despre corpurile subtile – corpul mental, corpul emoțional și corpul spiritual, necesare atingerii echilibrului în relația cu corpul tău și a vindecarii emoționale, te învață să te cunoaști și să înțelegi că ești unic și irepetibil. Acest curs – conferă dreptul de a deschide propriul cabinet de practică și îndrumare a clienților( consiliere astrologică).……curs ASTROLOG

 

  • CURS ARHIVARPostul de arhivar, se va regăsi în organigramele multor instituţii creatoare/deţinătoare de arhivă, publice sau private……curs ARHIVA

 

  • CURS CONSILIER PENTRU DEZVOLTARE PERSONALĂ – aceastănouă formare autorizată în domeniul dezvoltării personale, te ajută să te cunoști, să afli care iți sunt calitațile și ce te face să te simți implinit. Participând la acest curs,  vei invăța să interacționezi cu cei din jur, să stabilești relații durabile și armonioase, să îți corectezi defectele și să îți construiești o imagine ce îți va oferi încredere în forțele proprii. Acest curs – conferă dreptul de a-ți deschide propriul cabinet de practică și indrumare a clienților( consiliere).…..curs CONSILIER PENTRU DEZVOLTARE PERSONALĂ

 

  • ©CURS CONSILIEREA PRIN ARTĂ – acest curs îți oferă posibilitatea pentru prima dată în România, să obții un certificat acreditat, pentru o nouă activitate –“Consilierea prin artă”. Spre deosebire de celelalte forme de dezvoltare personală, Consilierea prin artă, înlesnește explorarea subconștientului și inconștientului, reușind să aducă în conștient, prin imaginea artistică, probleme și informații “stocate” la un nivel profund care nu pot fi constientizate ușor prin tehnicile obișnuite și exprimate prin cuvinte.…..curs CONSILIEREA PRIN ARTĂ

 

  • CURS ©ASERTIVITATEA ȘI COMPORTAMENTUL ASERTIV – cu ajutorul acestui curs, poți reduce stresul din viața ta, care este cauzat de comunicarea ineficientă și de blocajele relaționale de care te lovești zilnic. Cursul conține foarte multe exemple și situații concrete, pe care le poți asimila usor și le poți compara cu realitatea din viața ta.…..curs ASERTIVITATEA ȘI COMPORTAMENTUL ASERTIV

 

  • CURS CONSILIER  DE ORIENTARE PRIVIND CARIERA  – această nouă formare autorizată în domeniul dezvoltarii personale, te invață cum să îi ajuți pe clienți să se cunoască mai bine pe ei însiși, să-și conștientizeze interesele profesionale și aptitudinile, utilizând metode și instrumente specifice. Participând la acest curs, inveți cum să furnizezi clienților informații în legătură cu profesiile și ocupațiile potrivite, îi ajuți să compare exigențele acestor profesii cu caracteristicile lor personale și cu nivelul lor de calificare, cum să analizezi impreună cu clienții fiecare alternativă în parte și să evalueazi consecințele. Dupa ce clientul a optat pentru una din alternative, consilierul îl asistă la elaborarea unui plan de acțiune și la punerea în practică a acestuia.…..curs CONSILIER DE ORIENTARE PRIVIND CARIERA

 

  • CURS DECORATOR INTERIOARE – Daca ai dorința și pasiunea de a crea spații confortabile și plăcute, în care oamenii să locuiască sau să muncească, atunci este timpul să îți dezvolți cariera în domeniul designului interior…..curs DECORATOR INTERIOARE

 

  • CURS FACILITATOR DE DEZVOTARE COMUNITARĂ – Facilitatorul de dezvotare comunitară – este personajul cheie atunci când vine vorba de susținere și motivație pentru un grup de oameni…curs FACILITATOR DE DEZVOTARE COMUNITARĂ

 

  • CURS LUCRĂTOR PRIN ARTE COMBINATE – această nouă formare autorizată în domeniul dezvoltarii personale te invață să-ți descoperi abilitățile native, să te autocunoști, să îți dezvolți gândirea creativă și să aprofundezi comunicarea interpersonală.…..curs LUCRĂTOR PRIN ARTE COMBINATE”

 

 

 

  • ”CURS COACH –SPECIALIST ÎN ACTIVITATEA DE COACHING” –  *Coachingul reprezintă metoda utilizată pe plan internațional de peste 15 ani, pentru obţinerea de rezultate de excepţie în ceea ce privește creșterea performanței individuale și a echipelor, cu predilectie în companii, organizații și instituții….CURS SPECIALIST ÎN ACTIVITATEA DE COACHING

 

  • CURS MANAGER PROIECTManagerul de proiect este cel care gândeste proiectul din faza sa incipientă, îl formulează atunci când necesitatea acestuia îi apare ca fiind evidentă, îi stabileste obiectivele si apoi asigură implementarea acestuia. Coordonarea unui proiect nu determină însă crearea aptitudinilor manageriale necesare, iar experienta stiintifică sau o functie administrativă nu sunt neapărat garantii în această directie…….Curs MANAGER PROIECT

 

  • CURS COMPETENTE ANTREPRENORIALEAntreprenoriatul înseamnă capacitatea de a crea şi conduce o organizaţie. Activitatea antreprenorială constă în identificarea şi valorificarea unor oportunităţi economice si este un proces care se derulează în diferite medii şi unităţi de afaceri ce cauzează schimbări în sistemul economic prin inovări realizate de persoanele care valorifică oportunităţile economice creând valori atât pentru indivizi cât şi pentru societate…………Curs COMPETENTE ANTREPRENORIALE

 

  • CURS ©SECRETARIAT COMPUTERIZAT – Această formare autorizată  este foarte solicitată pe piața actuală a forței de muncă, și reprezintă un job care nu va îmbătrîni niciodată și care se va dezvolta permanent.  Cursul de Secretariat computerizat se adresează tuturor persoanelor care vor să îmbrățișeze această meserie sau celor care doresc să își perfecționeze cunoștințele necesare pentru un astfel de post. …….curs SECRETARIAT COMPUTERIZAT

 

  • ©TEHNICI DE STIMULARE A EXPRIMARII DE SINE PRIN: DANS, DESEN ŞI PICTURĂ, MUZICĂ, TEATRU, PROZĂ ŞI LITERATURĂ, SAHutilizarea propriei pasiuni, creativitati pentru a stimula si sprijini exprimarea de sine, eliberarea emotiilor negative, dezvoltarea potentialului creativ in comunitate……..cursul TEHNICI DE STIMULARE A EXPRIMARII DE SINE

 

SPECIALIZARI NOI – IN CURS DE AUTORIZARE ANC

  • I. CURS OPERATOR GHIŞEU BIROURI DE SCHIMB – COD COR 421111
    Ocupaţia Operator ghişeu birouri de schimb – Operator valută –  face parte din categoria funcţiilor de execuţie în cadrul instituţiilor financiare bancare, nebancare şi societăţilor comerciale specializate şi autorizate de către Banca Naţională a României în activitatea de schimb valutar………..citeste mai departe despre cursul OPERATOR GHIŞEU BIROURI DE SCHIMB
  • II.  CURS AMANETAR – Cod COR: 421401Amanetarul este o persoană care activează într-o firmă specializată pentru acordarea de credite băneşti , prin depunerea unui gaj. Gajurile pot fi bunuri mobile (bijuterii din metale preţioase, obiecte de artă, obiecte ornamentale, electronice, electrocasnice, textile, blănuri naturale, automobile etc) Bunurile aduse pentru a fi lăsate în gaj sunt evaluate de către amanetar, se negociază preţul, termenul, durata contractului şi comisionul aferent care se înregistrează în contract……citeste mai departe despre cursul AMANETAR

 

Alte cursuri de perfectionare autorizate – organizate în parteneriat cu alți furnizori de formare profesională:

  • FORMATOR“  – aceasta  formare autorizata  se adreseaza persoanelor interesate sa dobandeasca calitatea de formator  si sa dobandeasca tehnicile de pedagogie. Formatorul este specialistul în formare care proiecteaza, deruleaza, evalueaza si revizuieste activitati teoretice / practice si / sau programe de formare si dezvoltare a competentelor profesionale, derulate în institutii specializate sau la locul de munca. citeste mai departe despre cursul FORMATOR….
  • INSPECTOR RESURSE UMANE“ – aceasta  formare autorizata  prevede expunerea materialului teoretic intr-o combinare eficienta cu specificul functionarii intreprinderilor in conditiile reale de economie de piata si particularitatile managementului resurselor umane
  • MANAGER PROIECT“ – aceasta  formare autorizata  se adreseaza persoanelor care doresc sa practice profesia de Manager Proiect si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniul managementului proiectelor. citeste mai departe despre cursul MANAGER PROIECT….
  • ADMINISTRATOR IMOBILE“  – aceasta  formare autorizata  se adreseaza administratorilor pentru asociatii de proprietari, persoanelor care doresc sa practice profesia de administrator imobile / administrator bloc si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniul administrarii imobilelor.  Legislatia In domeniul organizarii si functionarii asociatiilor de proprietari prevede obligativitatea ca persoanele fizice care doresc sa desfasoare o activitate de administrare de imobile sa fie certificata in acest domeniu. citeste mai departe despre cursul ADMINISTRATOR IMOBIL….
  • CONTABIL“ – aceasta  formare autorizata se adreseaza in principal celor care doresc sa practice profesia de contabil, dar si celor care au experienta in domeniu si doresc sa isi imbunatateasca cunostintele. Acest curs trateaza toate tipurile de operatiuni contabile ce pot fi intalnite in activitatea unor companii din domenii diferite si cuprinde, pe langa partea teoretica, si foarte multe exemple practice din activitatea acestora, fiind tratate atat din punct de vedere contabil (documente justificative, inregistrari contabile, raportari legale), cat si din punct de vedere al implicatiilor fiscale.

Alte cursuri de calificare autorizate ANC – organizate in parteneriat cu alti furnizori de formare profesionala:

  • BRUTAR-PATISER, LUCRATOR IN ALIMENTATIE (AJUTOR BUCATAR), BUCATAR, OSPATAR (CHELNER), BARMAN, COMERCIANT- VANZATOR MARFURI ALIMENTARE, LUCRATOR IN COMERT, COMERCIANT- VINZATOR MARFURI NEALIMENTARE,
  • MACELAR, TRANSATOR
  • COAFOR, FRIZERIE, MANICHIURA-PEDICHIURA, COSMETICA, TEHNICIAN MASEUR
  • DULGHER-TAMPLAR-PARCHETAR, FIERAR-BETONIST, ZIDAR-PIETRAR-TENCUITOR, ZUGRAV-IPSOSAR-TAPETAR-VOPSITOR, MONTATOR PERETI SI PLAFOANE GHIPS-CARTON, MOZAICAR-FAIANTAR, ASFALTATOR, CONFECTIONER TAMPLARIE DIN ALUMINIU SI MASE PLASTICE, SUDOR
  • ELECTRICIAN IN CONSTRUCTII, ELECTRICIAN DE INTRETINERE SI REPARATII IN INDUSTRIA MICA, INSTALATOR INSTALATII DE INCALZIRE CENTRALA,INSTALATOR INSTALATII TEHNICO-SANITARE SI DE GAZE, LEGATOR MANUAL, STIVUITORIST, LACATUS MECANIC, MACARAGIU, LEGATOR, TIPARITOR OFFSET, CAMERISTA

Alte servicii oferite:

  1. PROMOVAREA COMPANIILOR PRIN PRODUSE PROMOTIONALE PERSONALIZATE cu ocazia SARBATORILOR si a altor evenimente importante ( conferinte, cursuri open, prezentari, etc).
  2. INCHIRIERE SALI pentru CURS / WORKSHOP / INTALNIRI AFACERI, etc
  3. RECRUTARE SI SELECTIE  PENTRU COMPANII