CURSURI AFACERI OPEN

Majoritatea companiilor seamana intre ele, deoarece toate au acces la acelasi tip de tehnologie, la aceleasi proceduri avansate si folosesc aceleasi resurse….

 

Diferenta intre intre ele  se remarca prin doua activitati fundamentale: comunicarea si motivarea angajatilor.

Aceste doua activitati fac o companie mai valoroasa decat o alta, cu un climat organizational sanatos si flexibil, cu o cultura organizationala puternica si valorizata si cu o dinamica a comunicarii eficienta.

Fie ca este vorba de o stare de stres cu efecte asupra sanatatii angajatului, fie ca sunt probleme de relationare la locul de munca, lipsa motivatiei sau a performantei profesionale, inadaptarea la schimbarea climatului organizational sau lipsa unei comunicari eficiente, cu ajutorul Cursurilor OPEN si al specialistilor nostri, puteti intampina si rezolva aceste probleme.

 

CURSURI OPEN oferite:

  • Curs practic – Leadership si management.
  • Curs practic – Comunicarea eficienta– modele si solutii.
  • Curs practic – Comunicarea dificila – modele si solutii.
  • Curs practic – Tehnici de vanzari.
  • Curs practic – Tehnici de negociere.
  • Curs practic – Managementul stresului.
  • Curs practic – Managementul conflictelor.
  • Curs practic – Comunicarea asertiva – Asertivitatea si gandirea asertiva

 

Nume (obligatoriu)

E-mail(obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Subiect

Mesaj