formator Curs interactiv ` COMUNICARE MANAGERIALĂ EFICIENTĂ

dedicat rolului Asistentului de manager în concordaţă cu nevoile economiei globale.

Cursul se adresează asistentelor care au primit o formaţie specifică, dar caută trucuri şi practici încercate, fondate pe experientă, dorind să promoveze şi să îşi dezvolte abilităţile de specialitate şi, de asemenea, să câştige în eficacitate zilnic, pentru a-şi putea consacra timp misiunilor noi, cu valoare adaugată.

Cursul se va desfaşura ca program de TRAINING LA NIVEL AVANSAT iîn domeniul compententelor legate de COMUNICARE şi PR specifice activităţii de asistent manager.

Taxa cursului: 400 lei + 50 lei taxa de examinare ANC
Se acordă:
• Discount de 5 % pentru inscrierea a cel putin 3 participanti de la aceeasi companie !

Cursul este acreditat de Ministerul MUNCII, Ministerul EDUCAŢIEI ŞI ANC -Autoritatea Naţională pentru Calificări iar la sfârşitul lui se acordă Certificat de absolvire, însoţit de Suplimentul descriptiv cu competenţele dobândite.

• Costul oricarui curs de formare, autorizat ANC, se poate deduce din impozitul pe profit / venit conform art 34 din OG 129/2000, republicată, care prevede că „societaţile comerciale, companiile ţi societăţile naţionale, unitatile cooperatiste, regiile autonome şi alte instituţii pot efectua cheltuieli.

Modificările continue ale mediului ambiant modifică, permanent şi meseria de Asistent Manager. În acest context, din ce din ce în ce mai multe secretare moderne sunt puse în situaţia de a desfăşura activităţi care intrau, în mod tradiţional, în atribuţiile departamenelor de PR si/sau de comunicare:
• organizarea de evenimente
• redactarea de newslettere
• realizarea unor materiale de comunicare corporatistă – cataloage, agende, calendare
• relaţia cu presa
• gestionarea primului nivel de tratament al relaţiei cu clientul

Mai mult, asistenta zilei de azi:
• este un veritabil liant intre manager şi echipa acestuia
• negociază cu furnizorii
• gestionează reînnoirea contractelor de mententantă
• supraveghează cheltuielile de funcţionare a firmei (si nu numai)
• trebuie sa se adapteze, continuu, într-un mediu tehnologic aflat în continuă schimbare
• are un aport semnificativ în actul decizional managerial, prin implicarea sa în proiecte de anvergură

Eficienta activitatii de secretariat implica atat competente strategice, cat si expertize in domenii dintre cele mai diverse si, in mod deosebit, in domeniul comunicarii!

Cursul se axeaza pe probleme aplicate ale participanţilor, probleme care îsi vor găsi soluţie în cadrul celor 2 zile de curs.
În acest sens, în cadrul înscrierii, participanţii sunt rugaţi să menţioneze 2 speţe reale cu care se confruntă în cadrul companiei pe care o reprezintă. Studiile de caz vor fi centralizate şi se vor regăsi la mape, urmând a fi dezbatute/comentate impreună cu trainerul.

Trainer: Valentin Sen
• Formator acreditat şi speaker cu experienţă în domeniul comunicării și al dezvoltării personale., absolvent al Facultății de Administraţie şi Afaceri a Universitatii Bucureşti si al Şcolii de Televiziune “Tudor Vornicu”, secţia Editorial-Artistic, sub indrumarea unor nume celebre precum Teo Trandafir, Raluca Moianu sau Carmen Ivanov, Consilier pentru dezvoltare personală, Cursuri de actorie cu trainerul Felix Dumitrescu, Cursuri de QiGong (3 ani), Paraşutism (licentiat), Karate Shito-Ryu (7 ani), Pian, Studiul limbii japoneze, Membru și speaker al echipei THE CAP – conceptul prin care se extrage maximumul unei resurse

Detalii despre achitarea taxei si inscriere puteti solicita la sediul nostru din Calea Mosilor, nr.124 sau la tel / fax: 0213116303, mobil: 0728 120 340, 0723 163 926, 0722 675 316,
web: www.raminfo.ro

Pentru a asigura o cat mai buna interactivitate si discutii interpersonale eficiente, limitam numarul locurilor la maximum 15 de persoane.

Va multumim si va asteptam cu drag!

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,